بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازگشت فابیو ،حضور مجدد مجیدی،پیوستن عمادرضا

 

عماد رضا مهاجم عراقی که قرار است از نیم فصل دوم کار خود را در استقلال آغاز کند با شرایط خاصی قرار شده که با این تیم همکاری کند زیرا وی حتی در خصوص دریافت شماره پیراهن نیز با مسولان به اختلاف نظر برخورده است.این بازیکن خواستار شماره 7 فرهاد مجیدی است تا بتواند با به دست آوردن این شماره با شرایط متفاوت کار خود را در این تیم آغاز کند، اما آبی ها با این خواستش موافقت نکردند و حتی اعلام داشتند که این شماره بایگانی است و مهاجم جدید استقلال نمی تواند مدعی دریافت آن باشد زیرا اولا که فرهاد مجیدی قرار است به استقلال بازگردد و شماره اش را به تن کند و علاوه بر آن، این شماره متعلق به این بازیکن است و حتی زمان عدم حضورش در تیم نیز قرار نیست بازیکن دیگری به تن کند.

گفتنی است، پیش از این سیاوش اکبرپور خواستار دریافت شماره 7 استقلال بود که مربیان و مسئولان با خواسته وی موافقت نکردند به همین دلیل وی با شرایط خاصی ناچار به دریافت شماره دیگری شد اما اعلام شده است اعضای تیم استقلال به منظور جلب نظر عمادرضا اعلام کردند که شماره توزی یا میلاد میداوودی را به وی می دهند تا این مهاجم با رویی خوش و شرایط ایده آل راهی تیم استقلال شود و خاطره بدی در ذهنش باقی نماند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نقل انتقالات,فرهاد مجیدی,عماد رضا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com